RSS Feed

Za početak…


Welcome

Dobar dan svima!

Znate li šta rade sve dokone domaćice sa ovih prostora? Tračaju, kuvaju, brinu o deci i bave se ručnim radom!

Silom životnih prilika, i sama spadam u ovu grupu, ali za razliku od ostalih –  koje recepte, savete i mustre međusobno dele  malo plastičnije, ja sam rešila da svoje zanimacije podelim na digitalni način. Ne bavim se heklanjem i štrikanjem u klasičnom smislu, moj ‘hobi’ je širok pojam  i u njega spada izrada  nakita, slika, satova, pravim i magnete, čestitke… otkrivam polako  scrapbook i još svašta nešto.

Nadam se da je ovo dobar način da sa vama podelim ono što umem da radim, za sledeći post sam pripremila neke detaljnije opise i sličice, pa se vidimo!

Eh, da, zovem se Biljana, drago mo je da smo se upoznali!

8 responses »

  1. Pozdrav za dokonu domacicu Bilju od dokone domacice Dace 😀
    Drago mi je sto si posetila moj blog i tako mi dala priliku da ti uzvratim posetu i odusevim se tvojom kreativnoscu.
    Sve mi se dopada,posebno satovi za koje sam mislila da su radjeni na biber crepu 🙂
    Posto zbog rusenja stare kuce posedujem izvesnu kolicinu crepa,mozda cu pokusati da napravim nesto slicno…ako je moguce…a verovatno jeste 😉
    Ako mi tada nesto zaskripi,znacu kome da se obratim za savet. 😉

    Одговор
    • Pozdrav i za tebe i sve ostale dokone domaćice ovog sveta!!
      Drago mi je što si svratila, i što ti se dopadaju moje sitnice!!
      Satovi… nisu na biber-crepu, mada mi ih stalno traže baš na njemu. Na žalost, nisam još rešila problem debljine crepa, nemam potreban alat i mehanizme za to. Ali i ovi na medijapanu liče…
      I naravno da moraš napraviti nešto na biberu, zarazno je kad jednom probaš! Ako zaškripi, tu sam!
      U nekom od narednih postova ću vam dati recept i za njih!
      Dođi opet!!
      Lav Ju 🙂

      Одговор
  2. Biljana,ne znam zasto si bila onoliko samokriticna kada si postavila komentar na mom blogu jer i ti imas zlatne ruke! Ako ti izrada nakita i nije“jaca strana“ (po tvojim recima :)!),ne moras biti tuzna jer ti decoupage ide savrseno! Satovi su savrseni,a tek ona kutija za hleb,wow!
    Ne vidim ti profil:jesi li ti iz Vojvodine mozda,sudeci po motivima na radovima :)?
    Do skorog „vidjenja“ u nasim „galerijama“ 🙂

    Одговор
    • Hvala na poseti i rečima podrške!! Znam da bih i to „umela“, ali davno je bilo kad sam radila sa fimom, tada ni uvoznici hobi-materijala nisu znali šta je to, tako da sam odustala od kompletne ideje i posvetila se dekupažu, magnetima i još milion stvari. Definitivno ću pokušati ponovo da se igram sa polimernom glinom.
      Nadam se da ćemo se družiti često, računam na tvoje komentare i sugestije!
      Lav Ju 🙂

      Одговор
    • I, da, jesam iz Vojvodine (Ruma), obožavam ovu ravnicu i njen etno-stil, ali volim i sve ostale naše i tuđe krajeve, bitno je da nalazim inspiraciju u njima!
      A valjda ću savladati i blogovanje, još sam nova u svemu ovom, biće i profil…

      Lav Ju opet!

      Одговор
  3. Hvala ti na posjeti mom blogu! Vidim da si jako vrijedna „dokona“ domacica! Radovi su ti prekrasni! Sve mi se svidja, ali moram naglasiti da su ti ogrlice divne :). Pozdrav od jos jedne dokone domacice :)!

    Одговор
  4. Posto smo obje „dokone“ i pri tom nemamo slobodnog vremena, ovaj put cu te pozdraviti i pohvaliti elektronskim putem, kao sto rade svjetske domacice 🙂
    Blog ti je divan; sazet, duhovit, sa puno dobrih fotografija, ideja i radova…bas svjetski!!!
    Zelim ti puno zadovoljstva u radu i srece u prodaji :-))))))
    I nadam se da cemo jednom popiti zajedno kafu i razmijeniti iskustva.

    Одговор

Оставите одговор

