RSS Feed

Novi repromaterijal


Zdravo svima!

Cele prošle nedelje mi je bilo sve u frci, nabavci, spremanju…

Dovukla sam gomilu materijala, nešto su mi prijatelji poklonili (unapred, za NG; Laro, obožavam te!)

Sad neću spavati 5  (15) dana, muž će zatražiti razvod…

Konačno sam uzela Fimo, definitivno sam se opet zaljubila u njega! I udice za minđuše, i kopče, i perlice, i kartone za čestitke, i pečate (prave Rayherove!!), i žicu za nakit, i …. (brojim )… 12 bušača, i filc, i papire i lepak za dekupaž, i nove salvete… i boje, i magnete, i lak … ma sigurno sam izostavila nešto!

Ima cele sledeće godine da ‘kačim’ slike ovde, i po kući, kakva je kriza- sumnjam da ću nešto prodavati.

Jel sad jasno zašto će muž da traži razvod?

Idem da seckam!

(Ne luk, već sam napravila sarmu za 3 dana)

3 responses »

  1. veoma zanimljiv post…
    🙂 nisam znala da fimo ostavlja tako odusevljenje… vec sam zaboravila svoje pocetke… 🙂
    taman si me podsetila… 🙂 🙂

    cekam da vidim sta si uradila…

    Одговор
  2. Hahaha…bas sam se slatko nasmejala :)))
    Bravo za repro,potpuno razumem tvoje odusevljenje ! … jedva cekam da vidim kako ces ga utrositi 😀
    A za muza ne brini…dok ima sarme,nece da trazi razvod :D…a sledece nedelje ipak moras da smislis jos bolji mito…hehe…
    Pozzz !

    Одговор

Оставите одговор

