RSS Feed

Recikliranje

Posted on

Ako imate slične sakupljačke sklonosti kao ja, verovatno vam u nekom budžaku u kuhinji skuplja prašinu barem jedna prazna nezanimljiva, uobičajena limenka od Nes-kafe, začina i drugih podobnih svakodnevnih namirnica, koju biste mogli u duhu očuvanja životne okoline reciklirati, a u duhu ugađanja sebi  personalizovati, te im naći neku lepšu primenu od druženja sa pomenutom prašinom, kad već niste u stanju da je se rešite  🙂 .
Potrebno vam je za taj mali projekat sledeće:

  • Prazne limenke raznih veličina,
  • akrilne boje u željenim nijansama,
  • četkice,
  • bezbojni akrilni lak u spreju.

Limenku prvo očistite i odmastite, eventualno operite ako je moguće, pa je odmah osušite.
Grundirajte je belom bojom, pa kad se dobro osuši, obojte nijansama po želji. Ja sam svoje (radi se o paru – tako tipično za mene, sve imam u paru – blizanci u horoskopu!) obojila kombinacijom svetlo-plave i čokolada-braon boje, podelivši telo limenke na tri vodoravna dela slične širine – spoljne plave i središnji čokoladni, te sam im dodala finom tankom četkicom i belom bojom ukras nalik ravnom štepu uz samu ivicu središnjeg čokoladnog dela, tek da razmrdam prizor. I prelakirala akrilnim bezbojnim lakom u spreju.

Ako ste zadovoljni osnovom, ali mislite da vam i dalje nešto nedostaje, pokušajte sa nekim trakicama, cvetićima ili dugmićima. Meni se svidela bela satenska traka sa crnim tufnicama širine 1cm; pronašla sam komadic filca blještavo svetlo-zelene boje i svetlo-plavo dugmence potpuno iste nijanse kao plavi deo na limenci.

Zalepila sam traku vodoravno, negde na sredini između belih „štepova“, a na sastav da se krajevi ne primete pričvrstila cvet izrezan od zelenog filca na koji sam predhodno stavila dugmence. Složilo se savršeno, zelena boja cveta je sasvim razvedrla celu sliku.

Svoje dugmiće namenjene kreativnom radu sam podelila: u jednoj su crni i beli, a u drugoj svi ostali. Za sada.

Kad ispraznim još koju limenku Nes-kafe, dodavaću im drugarice rtazličitih boja, za svaku nijansu dugmića ponaosob.

Budete kreativni. Reciklirajte pametno.

Kakve su vaše smišljotine ovog tipa? Javite mi.

Lav Ju!

6 responses »

  1. Odlicna ideja ,a ja bas ovih dana razmisljam… imam nekoliko tih kutija i ne znam sta bih sa njima 🙂 ,hvala :*

    Одговор
  2. Ovog se nisam setila,super je ideja,ja sam pravila dekupaz na tim limenkama

    Одговор
  3. Jooooj – gumbi, filc, recikliranje – diraš me u slabu točku! Super je! Sad sigurno tražiš još limenki po kući, zar ne? Pokušaj s onima od pelata ako imaš, jako dobro ispadnu! 🙂

    Одговор
  4. Sjajno si to uradila! Ja svoje limenke oblačim u čarape!

    Одговор
  5. Nisam ni sumnjala u tvoju kreativnost 🙂
    Nes ne konzumiram preterano tako da i nemam neke vece kolicine limenki…
    Kao i vecina kreativaca i ja volim da recikliram,tako da imam par teglica od decijih sokica obucenih u beolin koje koristim kao vaznice,kutije od krema takodje obucene u beolin u kojima drzim perlice,flasu od mineralne vode od 5 litara obucenu u „odelo“ od komada tekstila koja mi sluzi za suvo cvece…i taaaakoooo …
    Mada mi je od reciklaze najbolje ono sa peglanjem najlonskih kesa 😀

    i Ja Lav Ju :-*

    Одговор
  6. Juhuuu! Imam gomilu ovih limenki! Odlična ideja! Samo da kupim akrilne boje i četkicu i rukeee…..

    Одговор

Оставите одговор

