RSS Feed

Vešalice za ključeve

Posted on

Zdravo svima!

Odjednom su me napale vešalice…

Juče sam kopala po svojim sada već smanjenim zalihama materijala i naišla na tri salvete koje sam morala ODMAH da upotrebim. Nisu mi se pravili satovi, htela sam malo da razbijem uobičajeni repertoar pa sam smislila da bi bilo zgodno napraviti nešto za kačenje ključeva. Sunčani momenat napolju je dozvolio upotrebu ubodne testere pa sam medijapan izrezala u oblik kućice. Zabavljala sam se njima pola noći, i mada nisam našla prigodne letvice za kroviće, ispale su ok i ovako.

U irvase sam zaljubljena cele sezone. Iskoristila sam samo deo salvete sa motivom, a bordure sam uredno složila i ostavila, čekajući inspiraciju i za njihovu upotrebu. Tehnika koju sam  koristila na kućicama je kombinacija salvete sa oslikavanjem i patiniranjem akrilnom bojom. Obožavam ovaj istrošeni, stari izgled predmeta, sve što radim ovih dana je u tom stilu.

Na isti način su urađene i druge dve kućice.

Mislim da će prva završiti u mojoj kuhinji, druge dve čekaju vlasnike.

BajDVej, otkrila sam neke perlice, pa pošto su Novogodišnje-Božićni praznici na izmaku, mislim da ću se malo zabaviti igranjem sa Fimom i njima.

Puno toplih pozdrava!

2 responses »

  1. Bitno da su se irvasi vratili i da konačno ostanu kod tebe, a vješalice su preslatke i više su nego ok!:)

    Одговор
  2. Fenomenalno. Sve pohvale moje. Svrati na moj blog ima iznenadjenje. Pozdrav..

    Одговор

Оставите одговор

