RSS довод

Nakit

Објављено

Zaljubila sam se u polimernu glinu.

Definitivno.

Nisam pisala jaaako dugo, oprosite mi na tome, ali nisam lenčarila uprkos raznim događajima koji su me ometali.
Ponestalo mi je drvenog repromaterijala pa sam od januara skroz zapustila slike, satove i slične stvari, ali zato mi ne manjka ideja za pravljenje nakita! Obuzela me je polimerna euforija!

Fimo koji pomenuh “onomad” u jednom od ranijih postova sam skoro potrošla, uz put sam nabavila još bar kilogram Beolina, pa i njega svela na četvrt kile… dokupljivala žicu, udice za minđuše, gulila kablove u podrumu (!!!???), ekserimentisala, eksperimentisala… a rezultate vidite.

Komplet koji sačinjavaju crveni četvrtasti medaljon, prsten i minduše su delovi istog rolata koji čini kombinacija Fima i Beolina. Bila sam skeptična kad sam ih smešala zajedno, ali je ispalo da su se sasvim lepo složili i nisu se umuljali prilikom sečenja. Nakon pečenja sam ih šmirglala i polirala, pa prelakirala tako da izgledaju vrlo sjajno, iako je lak nanet u vrlo tankom sloju.

Nekoliko komada sam pravila tehnikom koja imitira izgled prirodnog kamena, i oduševljena sam krajnjim rezultatima. Beli komplet sa delovima u obliku medaljona u kombinaciji sa bakarnom žicom i tračicama je šmirglan, poliran i prelakiran do visokog sjaja, a potpuni kontrast mu predstavljaju medaljon, minđuše i prsten u boji zelenog kamena koje sam samo šmirglanla i polirala. Moj favorit iz “kamene” serije su minđuše u crvenoj boji sa primesama zlatne i crne. Tu su još i plave (prve koje sam napravila ovom tehnikom, i ne liče baš…) i smeđe.

Kao što ste do sad mogli da primetite, moja slaba tačka bilo čega da se latim je tehnika patiniranja! Zaista sa njom mogu da se dobiju fantastični efekti! Ogrlica sa priveskom u obliku srca narandžaste boje napravljena je od Beolina (narandžasto) i Fima (sve ostalo). Pre pečenja sam u perle i srca utisnula motive, a posle pečenja patinirala akrinom bojom i lakirala. I ogrlica sa narandžastocrno-zelenim detaljima je takode patinirana, a pravila sam je po uzoru na privezak “Wednesday Night on Mars” iz knjige “Ancient modern polymer clay and wire jewelry”

Beli prsten i minđuše u obliku stilizovanog cveta sam pravila od providnog i crnog Fima, i mnogo mi se dopao taj fini porcelanski izgled, mada sam malo razočarana što nije ispalo prozirnije. Posle sam shvatila da prozirni Fimo u stvari ima neku mlečnu boju i da ga treba polirati do visokog sjaja da bi se više provideo. No, i ovako nije loš? Šareni prsten i minđuše u obliku cveta su u istom stilu,a plavi prsten je trebao da bude nešto drugo, ali je ispao to što je ispao.

Moj APSOLUTNI favorit je nastao u kasno-noćašnjem u naletu inspiracije i obožavam ga do zadnje perlice! Tirkizno-smeđa ogrlica.  Beznadežno volim ovu kombinaciju boja!
Velike perle sam pravila od Beolina braon boje, pa u njih utiskivala motiv pre pečenja, te ih patinirala akrilnom bojom u istoj nijansi tirkizog Fima od koga sam pravila diskove koje sam slagala izmedu velikih perli. Sitne tirkizne perlice su od bojenog i lakiranog drveta. Nisam lakirala perle jer mi se jako dopadaju i ovako.

Nije loše, jel da?

Sad, ako vam nije dosta, mogu vam reći da me još ne pušta, tako da …

p.s. ako slike izgledaju zbunjeno, to je zato što mi se neviđeno spava.

11 responses »

  1. Ona sa srcima mi se posebno dopada!

    Одговор
  2. Definitivno se vidi da nisi ljenačarila – nevjerojatna si! Sve je jako lijepo, ali moji favoriti su imitacije kamena! Bravo!

    Одговор
  3. Wow, kakav comeback! Jako mi se sviđa prva ogrlica, tako je elegantna i nježna, boje su prave proljetne! Nadam se da će te PC držati još neko vrijeme jer su ti radovi fantastični!

    Одговор
  4. Ja sam prosto odusevljena drugom ogrlicom, narandzasta srca sa crnom, braon … Predivna!

    Одговор
  5. Hvala vam na poslatom prikazu radova, veoma su lepi,da li se slazete da ga sa fotografijama objavimo i na nasem sajtu http://www.poklon-sasvim-poseban.com Imamo dosta internet posetioca, pa ce tako biti vidljiviji,

    srdacan pozdrav, Drazena

    Одговор
  6. Radovi su prave carolije i mogu ti reci ne znam koji bih izdvojila,mozda crveni prsten,ma sve je prelepo.

    Одговор
  7. Nakit me oduševio. Ne mogu se odlučiti koji je komad najljepši. Bravo!
    Što je Beolin?

    Одговор
  8. biljana zadala sam si da pregledam cijeli tvoj blog,i blago je rec da sam odusevljena..tvoj decupage je velemajstorski,nevjerojatno lijep..nakit je moja tiha patnja,probala ali mi bas i ne ide onako kako bi ja htjela..tvoj je odlican..lijepi ti pozdrav

    Одговор
  9. Odlicni radovi! Bas si bila vredna!!! Bravo!

    Одговор
  10. Svaka cast! igrom slucaja otkrih tvoju web stranicu trazeci nakit od gline jer sam i sama zaljubljenik u nakit i sta se sve moze napraviti od gline.. Cesto sam na Neninoj web str. ali i tvoju sam upravo dodala u favorite. I sama sam na tom putu da se bavim izradom nakita i tvoji savjeti su od velike pomoci. Svidja mi se i ta salvetna tehnika. Ma sve je super. Pozz

    Одговор

Оставите одговор

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 948 других пратиоца

