RSS Feed

JU-HU!! Scrapbook

Posted on

Dragi moji, s ponosom vam predstavljam ono o čemu sam toliko pričala do sada, a zbog svoje kompleksnosti zaslužuje svoju web adresu; moj drugi blog posvećen SCRAPBOOK-u: Little Scrapbook and Altered art .

Na žalost, nemam na raspolaganju sve ono što je potrebno da bi se napravio kvalitetan album jer naši prodavci hobi-materijala nisu otkrili da bi se to moglo dobro unovčiti u Srbiji, no – kako sam ja po prirodi jedno tvrdoglavo stvorenje – ne pogađa me nestašica, od raspoloživih alternativnih materijala pravim albume i uživam u tome!!!

Posetite me i tamo, dajte neki komentar i sugestiju, tek da znam da mi trud nije uzaludan!

I da li uopšte još neko u ovoj zemlji pravi ovakve albume?!? Zamislite: kad sam u pretraživaču ukucala razne kombinacije Scrapbook u Srbiji – nisam dobila nikakav odgovor!!! Čak ni na forumima koji se bave hobijem nisam našla deo sa sličnom tematikom! Neverovatno!

Čekam sad da kažete nešto kao „vidi li ona kraja svom svaštarenju???“

NE! NIKAD!!!   😀

Daću vam samo mali nagoveštaj ovim sličicama, a detalje ćete naći na Little Scrapbook and Altered art

10 responses »

  1. Ti si jedno svestrano stvorenje i zašto bi gušila te kvalitete? Samo radi ono u čemu uživaš i ne daj ikome da te odgovori. Na žalost, ne znam ništa o scrapbookingu pa ti tu apsolutno nisam od pomoći, ali podržavam tvoje istraživanje u potpunosti! :)))

    Одговор
  2. Ja ih ne pravim, ali sam cula za njih: kreativni foto album, kombiniranje fotografija familije s ukrasnim papirima, salvetama, uspomenama…
    Naletila sam, na dve stranice http://www.scrapblog.com i http://www.scrapbook.com sa idejama, materijalima,pa mozda nesto nadjes za svoj album. Cao, imenjakinjo:)))

    Одговор
  3. Lepo i zanimljivo! Svaka čast.

    Одговор
  4. Ova tehnika me je ocarala vec odavno,ali da ti iskreno kazem:ne mogu da ulazem i u nju (sto se materijala tice),a onaj sam tip:E,bas TO mi nedostaje za rad! 🙂
    Podrzavam te i jedva cekam da vidim radove :)!

    Одговор
    • Hvala devojke!!
      Draga Dano, uveravam te da nije sve u „originalnom“ materijalu, daleko smo mi od Američkog tržišta na kome je dostupno sve što ti padne na pamet (zaprepastila sam se koliko je tamo repro jeftin, čak i za naše standarde), bitno je napraviti dobar plan za osnovu albuma, i štos je koristiti ono što se već vuče po fijokama – tako je neko sasvim obično smeće (poklopac od konzerve neskafe) i malo hamera postalo zanimljiv okvir za minialbum!

      Одговор
  5. Tragajuci po internetu za novim ikorisnim idejama za kreativno stvaralastvo dosla sam i do scrapbook-a.Odusevljena sam ovim albumima i bas juce sam pocela da pravim jedan,Nazalost ne mogu da nadjem nijednu radnju u kojij bih kupila sacrapbook papir.Svejedno koristicu sve sto mi se nadje jer je ovo prosto neverovatno.Ako ynate neku online prodavnicu gde bih mogla da nabavim papir ili materijal recite! 😀

    Одговор
  6. Dve i po godine nakon ovog posta, u Srbiji nista nije drugacije sto se tice papira i potrebnog materijala. 😦 Povremeno svratim na Little Scrapbook and Altered art, ali nema te… Nadam se da nisi odustala.

    Одговор

Оставите одговор

