RSS Feed

Magneti od polimerne gline

Posted on

Jedna moja sugrđanka koja od nedavno živi u Kanadi  me je zamolila pre nekoliko dana da joj napravim par sitnica koje će poneti kao poklone prijateljima kad se vrati preko okeana. Po njenoj želji napravila sam magnete od polimerne gline, a evo kako izgledaju:

Na prvih pet fotografija su magneti koje sam sve pravila od Beolina u kombinaciji sa Fimom. U početku sam strahovala da ovaj mix (da, negde sam ih mešala zajedno da dobijem određene nijanse!) neće dobro ispasti, ali su se na moje veliko zadovoljstvo dobro mešali i lepili jedan za drugi, dajući mi tako puno više mogućnosti za rad. Svaki je magnet u osnovi pločica od beolina presvučen slojem skiner-blenda u dve boje na kojem sam posle formirala oblike grančica sa cvećem ili luckaste šare. Na onima gde su cvetići stoji pločica koja imitira strukturu drveta sa natpisom „Pozdrav iz Rume“, a na jednom sam kombinovala žive boje beolina i gliter da bih dobila veseli izgled slova.

Takođe sam napravila i nekoliko komada po ugledu na dobro poznata liciderska srca, a umesto ogledalca sam koristila foliju.

Na poslednjoj fotografiji se nalaze moji prvenci  sa slikama Fruškogorskih manastira rađenih transfer tehnikom. Moram priznati da sam za prvi put prilično zadovoljna kako su ispali.

Draga Slavice, nadam se da će se Vaši prijatelji obradovati ovakvim poklončićima!

3 responses »

  1. Svi magneti su ti super! Ali liciterska srca su bas-WOW! 🙂

    I ja isto pravim neke suvenire za moje selo,i sad si mi dala neke lepe ideje. Hvala! 🙂

    Одговор
  2. Evo, mislim da sam našla spomenute magnetiće s transferom. Ovi su zaista sjajno ispali :)) Pozdrav, Sandra Z. (sa So chic!). Hvala još jednom na pomoći

    Одговор
  3. Draga Biljo srećna sam sto sam vas blog , mnogo mi se sviđaju vasi radovi jer u slobodno vreme i ja pravim razne ukrase pa me zanima na kojoj opciji mogu da postavim slike predmeta koje pravim.Trenutno radim ukrasne flase od sibica i kanapa.

    Одговор

Оставите одговор

