O prijateljstvu i još po nečem

Posted on

Moram priznati, malo kad sam u životu ostala bez reči (i to je uglavnom bilo samo zato što sam birala da mudrije odćutim), ali danas sam kompletno zanemela, od oduševljenja i u poplavi emocija.

Cenim da sam isto toliko (malo) puta bila u prilici da upoznam osobu sa kojom sam u trenutku našla milion zajedničkih jezika. Nemaju današnji događaj i ta ranija upoznavanja drugu vezu sem Suzane, mlade žene koja je zimus do nogu potukla moju tvrdnju da nema više potpuno dobrih ljudi na ovom svetu, sopstvenim primerom.

Danas sam joj bila u poseti.

Neću vam pričati o tome koliko je prijatno i toplo u njenom domu, prelazim odmah i grubo na stvar; kratko po dolasku pružila mi je u ruke nešto o čemu ni slutila nisam da me čeka ispog gomile papira i tračica na radnom stolu, poklon vredan padanja u nesvest!

Rekoh vam, ostala sam bez teksta.

Ako ste do sada dobro radili svoj domaći zadatak čitaoca bloga i pratili postove, prepoznaćete Suzanin rad i otići da vidite šta ima novo da vam pokaže (a ima!!) na Quilling with fun.

Ova kućica za ptice koju vam pokazujem, je njena slobodna interpretacija moje „Zlataste kućice sa ptičicom„, i „Plave kućice za ptice“ koja je sada njena.

Razumete?

Velika je svega 7,5×3,3 cm, a ptičica koja visi na lančiću je oko 1cm (ona se ljulja, nije fiksirana!), dok je najveća karikica 2mm u prečniku.

I tirkiznoplave je boje!

Možete li da zamislite koliko je ovo minijaturno i savršeno?

Pokazala mi je danas i kako se pravi latica cveta Quilling tehnikom. Priznajem, komplikovanije je nego što mi se činilo, a potpuno me fascinira brzina i lakoća kojom Suzana pravi svakojake čarobne oblike!

I na sve to, napisala je jedan divan članak na svom blogu o nama, prijateljstvu i kućicama.

Eto sad, imate svako pravo da mi zavidite!

I na prijateljstvu, i na kućici!

Ako sam imala još nešto da vam kažem, ostavljam to za drugi put, sada ću da uživam u svom poklonu.

Toplo vas pozdravljam!

Једно реаговање »

  1. ow, ovo je zbilja prekrasno… tako delikatno… i obožavam ove boje i kombinaciju… savršeno… i jako si lijepo to poslikala :-))

    Одговори
  2. Divno, fenomenalno, toliko se radujem i verujem samo u dobre stvari.
    Zato ni malo ne zavidim, srećna sam što deliš svu lepotu svog života sa nama.
    Ono što nam nekad zamagli pogled-ignore!
    Divna je ogrlica od makarona, ma sve je savršeno, kao ovaj dan koji miriše na proleće!

    Одговори

Постави коментар