Novi – stari komad nameštaja: Shabby chic komoda

Posted on

Pre nekoliko dana do mene je stigla jedna stara komoda. Bila je prilično oronula, ali nakon malo truda dobila je novi izgled u Shabby chic stilu.

k2

Više o tome pročitajte na https://upcyclingfairy.wordpress.com/2015/05/29/klasika-u-novom-izdanju-shabby-chic-komoda/

Једно реаговање »

  1. mene zanima dekupaž na metalnim tabakericama.Jedno pitanje,da li će metal ispod akrilne beton boje,salvete i laka početi da rdja vremenom i izbija na površini ili treba odmah da predjem preko tabakere zaštitom za metal pa onda akrilna bela?pozdrav!

    Одговори
  2. Veoma lepo. Sviđaju mi se i ostali radovi na blogu.
    Godinama sam prijavljena da pratim ovaj blog i ne znam zašto mi se nije pojavljivao u readeru.

    Одговори

Постави коментар